Vogn
Din indkøbskurv er i øjeblikket tom.
DESVÆRRE ER VI NØDT TIL AT LUKKEKøb 2: 10% ekstra rabat - Køb 3: 15% ekstra rabat

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan jeg kontakte Nordisk Mode?

Du kan sende os en e-mail på info@nordisk-mode.dk, hvor vores kundeserviceteam med glæde vil hjælpe dig med alt, hvad du har brug for!

Sender I til hele verden?

Ja

Hvor befinder produkterne sig, og hvor sendes de fra?

Nogle af vores produkter er placeret og sendes fra Danmark, mens andre sendes fra Kina. Hvilket af vores lagre vi sender dine produkter fra, kan variere afhængigt af lagerbeholdning og efterspørgsel. Vores produkter er generelt fremstillet i Kina, hvilket sikrer, at du får de bedste produkter til de bedst mulige priser.

Hvilke typer betaling accepterer I?

Vi accepterer alle større betalingsformer, herunder betalingskort, PayPal, Google Pay, Apple Pay og enhver metode, der er anført på vores produktsider.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Ændringer/annulleringer skal ske inden for 15 minutter efter bestillingen. Efter dette behandles ordrer automatisk. Din ordre kan returneres mod fuld refusion, når den er modtaget.

Er leveringen gratis?

Ja, alle ordrer kommer med hurtig og gratis levering.

Hvornår bliver min ordre behandlet?

Ordrer behandles inden for 1-2 hverdage og afsendes den følgende dag (mandag til fredag). Der sendes ikke i weekender.

Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?

Vi tilstræber en levering på 7-12 arbejdsdage.

Hvad hvis jeg ikke modtager min ordre?

Hvis du ikke modtager din ordre inden for 30 dage efter afsendelse, er du berettiget til fuld refusion.

Vil jeg blive opkrævet told og afgifter?

Priserne er ekskl. told og afgifter. Du kan være forpligtet til at betale disse ved modtagelse. Kontakt dit lokale toldkontor for mere information.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Kontakt os venligst på info@nordisk-mode.dk.

Hvad hvis de varer, jeg har modtaget, er defekte/forkerte/beskadigede?

Kontakt os med dit ordrenummer og billeder af varen/varerne. Vi hjælper dig hurtigst muligt.

Hvornår modtager jeg min refusion?

Refusioner behandles inden for 7-10 hverdage og krediteres den oprindelige betalingsform.

Hvad hvis min ordre er forsinket?

Tjek vores forsendelsesoplysninger og din e-mail med forsendelsesbekræftelse. Kontakt os derefter hvis nødvendigt.